Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

When I've Been Wait For That 9th.

CUBA TENGOK GAMBAR KALENDAR AKU YANG TIDAK BERAPA COMEL . 
ada tarikh yang aku focuskaan . Bukan kerana PERHIMPUNAN BERSIH 2.0 , tetapi adelaaaa.

9th July 2011 .




After 6months , then insyaAllah we will meet . Heeee .  Sumpahh sekarang tak ada satu makhlus halus pun tahu apa aku rasa . Tolong lahh for this time . Ya Allah, makbulkanlahh . Ishh , aku pun tak tahu lahh aku ni dah kena rasuk hantu KLCC ke , hantu UNITEN ke , takpunn hantu AZRINAQIUDDIN sendiri. Hahaha . Lantaklahh , yang pentingg aku taktahu kenapa dengan aku . Okayh fineaku banyak meraban di sini . Maaf maaf , tapi sukehatilahh ni post aku . Bhahahaha !

Dah dah , byebye .
p/s : akibat menulis semasa dalam kebiolan . Sila baca di atas untuk melihat contoh2 post orang biol. -.-

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.