Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

Got this Beatiful Load

Salam semua ! Happy Eid Mubarak ! Setelah berpuasa selama sebulann ( ermm,, maksud aku ade yg tak pnoh ) HAHA ! Kini tibe masenye untuk aku nk kutip duit raya ! Yihaaa.... Tahun ni raya pertama kat KL sudaa, then raya ketiga pergi umah terbuka Tun Mahathir at Seri Kembangan ! Waahh,, best sungguh ! Haha ! Ibu aku tau un sbb ibu aku berlakon teater untuk Teater Muzikal Tun Mahathr, so dijemput hadir laa,, Abg Mazhar ( anak kpd Tun Mahathir ) un berlakon sme. Baik sguh orgnye, hahaha ! Lepas je pegi umah terbuka tuh, aku n my ibu un gerak ke Penang ! Yeayy ! Orang Penang sabaq nooh, cucu Mami Chombi nak balik dah ! Haha ! Rindu sudah kt Uncle aku, Tokmama, Tokmunah, Tokmiah, Tokhassan n len2 sedara sepapat aku. Haha ! Aku ni snanye bru first time nk rase beraya ngan sdara2 kt Penang nih, so, macam janggal sikit lah kn. Tapi memg sumpah best gile tahap kuasa tenuk ! Aku suke sgat lahh,, apelagi kalau aku balik Penang nih, kire nk makan jeh. Tambah2 tok2 aku kt cne pandai masak + rajin, aku bagaikan belon yg dipam pam la jwbnye. Haha !Tapi thun ni ta leyh enjoy sgat sbb aku kn dh nk SPM. So, mcm simple je celebrate, ermm,, takpe2, asalkn MASYUUKK !! Haha ! 
Ibu n aku di Masjid Negara ! Huhu ;)

Wuhoo :D

Bile pipi dh tembam, kite kne mngenyitkn mata n mencebikkan bibir untuk kurgkn tembam,, hahaha :)

Family penang mari !






   

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.