Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

SPM Tamat Sudaaa ! Yahoo !

Haha ! Setelah berhempas pulas menggunakan tulang empat kerat aku nih, sudah un aku selesaikan SPM (Sijil Perosak Minda) Haha !Punyalah byak gile halangan aku sblum SPM nih. Kitorang budak2 MRSM (Mari Rasa Sakit Minda) beselah, ade kelas gemilang lahh, apelahh. Tapi kitorg nih still ta nak gemilangkan diri. Datnag lmbt, ponteng, mcm2 lahh kerenah kawan2 aku nih. Aku unn sme jeh, Hahaha ! Pastu mase adik2 kitorg balik umah smua, tinggallah kami BATCH PANTANG NMPK CAMERA nih sebatang kara di maktab. Ape lg, menjadi2 hantu kitorg, hantu un takut nk dekat. Haha ! Mase SPM lak, lpas kuar dewan je, gelabah mencari buku. Ambek kau ! Tulahh,, ckgu suruh study awal2 tanak ( untuk aku skali la nih ) hahaha ! Tapi yg bestnye, stationery smua disediakan beb ! Aku rase sgat bertuah dan berbahagia,, hahaha ! Air mineral un dapat. Itulahh ibu aku ade ckp, " Huh, kalau korg tak dpt cemerlang gak dlm Spm ni ibu un ta tau nk ckp pe", aku un angguk kn je lahh,, hahaha ! Padahal, aku ni ade sikap M (malas) tuh ! Haha ! Setelah hbesnya paper BIOLogy, yg dah hbeskn paper menjerit kegembiraan ! Tapi kami yg amek akaun n seni, meraung kesakitan minda ! Haha ! Aku amek akaun, so ade la kelas ngan Cikgu Almadi. Aku syg sungguh cikgu ni, baik giler wa ckp sama lu ! Aku ni pnye la malas la, dtg lmbt la kelas akaun, homework haram la aku buat, hahaha ! Tapi die tak penah marah. Last2 kesedaran tu dtg kt aku. huhu ! Kitorg yg budak2 akaun nih ingat pas hbes je paper akaun, boleyla kami bergmbira cm RED INDIAN, tapi tgok2 haprak jeh lebih. Susah nk mampos tercekik tengkuk aku jwb soalan die. LCCI la katakn, Hampeh sungguh. Pas tu je, kitorg jerit kuat2, ade yg nangis. hehehe ! Aku ni lak tade r nanges bcus pastu ade jamuan ! Wahhh,, spagetti & macaroni ! Perghhh,, mak Azima masak memg SUPERB ! Haha ! lpas mengenyangkn perut, kononnye kitorg nk kuruskn balik lemak2 yg ade, pegi la panjat bukit tunggal kt blakang MRSM kitorg ! memg best ! Macam jungle trekking suda, sampai ke menara maxis kitorg pegi. Jauh2,, haha ! Btw, memories tuh memg aku takkn lpe ! Sayang kwan2 n PS I LOVE YOU !!!!! Wuhoo !

memang best BUKIT TUNGGAL ! Haha :)
menara maxis eh ! Haha ! :)
up on the sky ! Hahahaa :)

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.