Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

New born !

Salam semua ! Wah, dh lme asenye aku tak update blog nih. Ya Allah, berhabuk sudah. Ish, jadik satu keje lak aku nk mop n sapu2 blog aku nih. Haha ! So, dh lme tak bukak la katekn, msti la byak cite bru aku nk share ngan korang. Opss! Jangan misunderstood ngan tajuk tu okeyhh. Bukannye aku ni beranak n dapat baby bru ke ape. Eh, TAK ! Jangan salah sangka. Sebnrnye, new born ni ditujukan untuk perasaan aku yg bru dtg secara sukarela ( eh, ayat ape nih ?) ermm, tak kesah la kn. Punyalah susah aku ni nk suke kt sumone, tetibe ade la seseorg nih yg dh jumpe kunci untuk msuk hati aku nih, Acecece, ayat nk poyoss jeh. Hurm, he's quite understanding, and I love all the characters that he has. Wah, memg die nih dh btul2 tambat hati akuh. Ape boley buat, hati dh suke. Hahaha ! Eh, bru perasan, punyelah aku nih cite tak ingat dunia, lupe nk knalkn die. Erm,, nme die Muhammad Azri Naqiuddin Bin Arbain, No. IC die ~ 930404-01-xxxx,, haha ! Yang lain2 aku tanak ah cite. Nant kang ade lak org terpikat lak ngan ciri2 die, merana aku kang! Haha ! Okie dokie, takat itu sudah. Nak tgok die ?? Laa,, oklahh, habis je cite ni aku letak gmbr okayy ? Chow dlu ! Tata !



Ini la Pakcik Azri tuh ~~ Hehe :) Sayang awk !


Tengok sudah, padan la kn kire ngan aku kn ? Haha !

When You Say Nothing At All






   

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.