Monday, March 21, 2011

Banyaknyaa SURPRISES. :)

Seriously I'm puzzling around pasal life. Hmm, bru nk get into life pre adult, memg cmnie la kot kn. A time for me to THINK WISELY. Haha :) Esok RESULT SPM nk tubik daaahhhh. (tubik=kuar). Haishh, byaak doa jelaa sakarang kan. Nak buat pape un dh tak boleh sebab result tu dh memg ada. Bape kali daa aku ulang ayat nie. Pastu next week ade FINAL EXAM kt UNITEN. Huhuhuhuu. Sabar jelaaa. Harap harap jugak soalan tu taklaa susa atau boleh kata mcm test yg aku pnah buat. :) 

Tolonglaaah, aku harap sgaat everything will going smoothly. Same goes to all kawan2 aku. Batch 1993 ni harapnyaa SUPERBLY la result kan. Eventhough dulu kwan2 aku kt MRSM PASIR SALAK tu byak sgat main main. Waktu belajar main main, Masa main pun main main. Haaa, amek kau. byaaaknya main main., Haha :)) Papepun jom lah sama sama berdoa. Insyaallah straight A's Amiin :)



Hidup aku byak surprises. Muahaha !

2 comments:

  1. salam santai dan semuga ceria selalu. Kat sini tak ada shoutbox ke? atau sy yg tak nampak...:-)
    Anyway, keep in touch dan i follow u.
    Do visit my blog ye....

    ReplyDelete
  2. haha. thankiuu. ohh, shoutbox, tak buat lagilaaa. sbb takut takda visitor je. hehehe. okayy ! thanks a lot :)

    ReplyDelete

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.