Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

Bersyukur

Hmm , mcm2 jadi hari nie kaaan . Termasuk mcm2 jugak jd kt diri sendiri . Hehe :)
Actually , hari nie lepas aku makan tengahari tadi sedar2 dlm dompet aku hilang RM50 . Aku sedih sgat doe tadi . Memglahh RM50 tu nampak sikit, tapi bagi aku banyak wehhh sebab aku ni cermat sikit pasal duit2 nih. Tak caya tanya ibu aku , ibu aku siap cakap aku KEDEKUT lg , hampehh . hahaha :)) Aku bukak2 je purse tadi perghhh rasa nak mngalir airmata *emosional* . Tapi sumpah muka redha mcm hati kering je aku buat tadi , sbb bg aku kalau benda cmnie jadi ada lahh hikmahnya :)

Lepastu , dengan sedih dan gundah aku un terus menuju ke bilik .*mcm ayat karangan* hehe. Aku terus on9 FB and buat status . Nak tau ? add je aku kt FB. hahaha :)) Pastu , aku solat Zuhur semua doalahh byak2 , ya Allah , masa tu Allah je yg tahu sedih gila aku nie cmne. Aku nk mengadu kt ibu aku tapi takyah lahh kan sbb taknak lahh nyusahkan ibu aku . Lagipun nanti ibu bukannya ada feel sgat pun bnda2 cmnie. hehehe :))

Lepas dh komen2 ngan chat2 meluahkan rasa sedih, mengadu pada cik abg AZRI kesayangan aku tuh yg bakal dijadikan suami *futuregilaaaa* . dah jgn layan merepek aku. hahaha :) Tibatiba , ann (housemate) ajak kuar melihat drawer meja study di luar ,


ALHAMDULILLAH, jumpa balik RM50 aku . Yihaaa !

Benda ni pernah jadi yg sama masa aku duk umah lama aku dulu . Cuma dulu RM30 , and tak dapat dapat balik. ni pulak RM50 and dapat balik. Syukuurr ya Allah , kau makbulkn doa hambaMu ini. Amiin.

DAPAT SEMULA :)






p/s : curi dosa tau ! hehe .

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.