Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

When heart saying out loud .

Today after 6months and 6days AimanSuhailah & AzriNaqiuddin in love, byaak sgat aku dengar kawan kawan aku sedihh. Bukan setakat sorang dua , tapi RAMAI. Aku pun sedih jugak bila dengar korang cmtu . Hmm , ada yg ckp tak jujur lahh , apelahh , confuse dgan perasaan sendiri. *okayy ni pelik. 

Koraang , janganlahh sedih sedih . Bunga bukan sekuntum , kumbang bukan seekor (sedap je aku cakap kaan , tapi snanya aku dh rasa benda ni, that's why aku ckp) . Kita jgan cari, let it comes. InsyaAllah you will get the best one sbb Allah tentukan semua ni sebab dia nak bagi yg terbaik untuk korang. Bila gaduh tu jangan dua dua emosional ye , kalau sorang jadi API, sorang lagi jadilahh AIR. kalau dah dua dua jadi API, tak ke nanti jerebu. Hhehe. *serious* 

Aku ngan cik abg aku nih pun byak kali gaduh , biasalahh FAR FAR AWAY RELATIONSHIP (nama bg sendiri) haha. byak dugaan sgat. gaduh selalu , dia pulak risau , aku pun risau , dia jeles, aku pulak takde perasaan nak jeles. *inipelik* hahaha. So, dalam relationship jauh ke dekat ke kena pegang pada 

Setia , Tolak Ansur , Memahami , etc . 

InsyaAllah , semua nak mengharapkan yg terbaik dalam relationship korang kan. Mesti dh plan jauhjauh. Hahaha.

Azri Naqiuddin , saya harap benda yg sama mcm awak harap. InsyaAllah kita will be forever . Ingat janji2 kita , setia semualahh syg. huhu. Kita kan pasangan yg TEMBAM. hahaha :) comelkaaan. *pujisyoksendiri* shafi yg ajar. hahaha ! Saya sayang awak auuww. 

Hmm, aku ni pun tgah menghitung hari tunggu dia fly ke mesir. Berat hati sikit , tp demi masa depan bersama . Hahaha.

DR AZRI NAQIUDDIN & IR AIMAN SUHAILAH. InsyaAllah.





p/s : lg sebulan lebih je then kitorg jauh beriburibu batu. sedihh sikit.fullstop.

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.