Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 6, 2011

InsyaAllah on 16th or 23rd . Hmm ,

Hye semuaaa . :) Agak payah untuk mengukir senyuman dan agak payah untuk bersedih . Hmm , actually semua dh ready for 9th's plan . Tapi tibatiba he can't make it . Gila punyaa sedihh tau . Sumpah aku sedih gila vavilahh . Then , memang aku mnyirap gila sedih plus marah marah lg . Then , ibu aku pun call , ibu un tk berapa nak bg aku kuar sgat 9th ni , ibu cakap lepas ni nk kuar g mana mana pun tkpe , ibu risau sbb demonstrasi yg menyusahkan tuu . Hehe . Masa tu aku kembali ceriaaaa ! 

Memang superb lahh penangan seorang ibu nie , dia pujuk aku berkali kali pun tklepas , ni ibu aku cakap sekali je aku rasa tenang dan bahagia . So , bincang bincang dgan 'dr bangla lg kekelingan itu A.K.A azri naqiuddin" HAHAHAH ! , insyaAllah sebelum puasa . Maybe , 

16TH OR 23RD insyaAllah :) 

Haaa, AZRI NAQIUDDIN , ingaaat denda awak . Topupkan sayaaaa . Hahaha ! *first time kott aku mintk dia topup , selalu dia yg rela . Bhahaha ! :P




p/s : setiap apa yg berlaku ada hikmah dari Allah , supaya beringat ingat . Terima kasih ibu , Aiman sayaaang ibu . Heeeee :))

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.