Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 10, 2011

Oxford Dictionary in AimanSuhailah's life :)

Happy Hello !
From the window of my room , I can see college of engineering in uniten . So wonderful to be here and somehow some of ideas to write comes . HAHA .

Okay okay , let see to the top at the title .

Oxford Dictionary in AimanSuhailah's life :)

Haa, itu dia kamus mini . Tapi tak sama dgan life dictionary aku . *ignore muka aku yg hodoh tu . aku nak show off dict je.


Sometimes , aku kadang2 terfikir , dalam hidup aku ni macam2 benda jadi semuaa , tapi pengalaman aku tak cukup banyaak . Ramai lagi yang dah banyak makan garam cuka gula semua dr aku . TETAPI , hidup aku pun ada jugaklaa kamus tersendiri . OXFORD DICTIONARY yang telahh diolah oleh aku sendiri . Aku nak pakai oxford , tapi hidup korang nak pakai longman ke , BESTA ke , fajar productions ke lantaklaahh . HAHA .

Okaay , firstly aku ni even anak bongsu , tapi aku hidup independent . Semua keje aku buat sendiri sebab dekat rumah aku je lahh yang ada . Dibesarkan sejak lahir oleh ibu tersayaaang tanpa adik beradik yang lain . Mana taknyaa, beza umur aku ngan akak aku un 18tahun. HAHA :) So ,

Aku tak suka orang hidup just nak bergantung kat orang lain je tanpa rasa nak survive sendiri .

Then , aku paling pantanglaaaaa kalau MENUNGGU . This the most I hate . Kalau rasa takbolehh ke ape ke , jangan buat aku tunggu . Nak kena tamparana mulut bisa aku ni try buat .

Pastu , jangan bagi HARAPAN palsu kat aku . Aku benci . HAHAHA . Jangan berjanji ngan akulahh kiranya . Jangan nak berjanji bagai sgat dgan aku , sebab aku ni jenis teramat pegang janji , kalau tak tunai , memang kenelaaaaa . Cakap mungkin , insyaAllah ke ape , aku lebih faham . Heee ,


Teruk gak lahh 3 benda yang penting dalam hidup aku nie . Sebenarnya aku tibatiba cerita ni pun sebab benda ni dah jadi kat aku dalam minggu nie . Bukan ni je dalam kamus hidup aku snanya , BANYAAK LAGI . Cuma aku just nak expressed apa yg jadi minggu nie . Okay lahh , Nak sambung buat QUIZ PHYSICS . Hahahaa .


p/s : Hmmm , pengalaman mengajar kaan :))

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.