Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

Bukan Tak Sayang

Hati , kita jer yg daapat tahu. Kita dan Allah.

Hati aku, 
banyak sangat benda yang aku fikir terus dalam hati aku.

Menghadapi kejauhan, jaauh sangat. Lebih jauh dari sebelum nie. Memang, orang senanglah cakap, alaa, tkdepape lah tu. Tapi aku ? Hmm, susah. Mungkin awal2 jer aku akan rasa mcmnie. Lama lama okay kowt. InsyaAllah. :)

Kehadapan hati,
Redhalah dengan apa pun yang berlaku. Bersabarlah. Hikmah sedang menanti di hadapan. Positif. InsyaAllah, Allah tentukan yg terbaik wahai sang hati :)

Between Mesir and Malaysia (:

AzriNaqiuddin, cuba tengok, jauh kaan ? Hukhuk. :'(

p/s : a song from Teuku Wishnu : Cinta Kita (:

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.