Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

Happy ! Colourful and Joyful (:

Alhamdulillah, aku bahagia sangat hari ini. Walaupun ada sikit kekecewaan and kesedihan melanda tibatiba, tapi tkpelah. Aku redha. Even dalam hati sedih :'( Sobsobss.

Heee ! Harini aku buat satu terapi, SHOPPING THERAPY. Korang pernah try ? Haha ! Ni kerja aku ngan ibu aku lah nie. Hikhik. :p

Shopping sakan, makan TUTTI FRUITTI, Lepak2, Jalan sampai sakit kaki. and aku beli plan CELCOM BLUE ! Actually aku bukan tukar nombor, tapi aku pakai DUA nombor. Celcom tu senang untuk aku contact dengan cik abg aku masa dia kat Mesir nant. Muraaaaaaaah GEMPAKGILACUN! hahaha (:

Okayla, actually, aku sedih sikit. Tapi tkpeee, aku update jugak even sikit :)


No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.