Thursday, September 1, 2011

Sukanyaa aku, haha.

Ya Allah, sukanyaaa aku.

apehal pulak aku nie tiba tiba kan.

Haha, actually sukanyaaa aku kat budak budak. Wehhh aku nak adik tolonglaaahh. Tapi malangnyaa hajat aku yg ni tkboleh ditunaikan. :(

Aku nak adik ! Huhu. Tapi takpe, aku boleh tunggu nak anak nant. Nyiahahahha ! *maaf termenggatal.

Tapi bila fikir2 balik takpeee , aku kan ada anak sedara. Comel gituu. Haha, ada 3 orang, Farah (15tahun) , Dina (darjah 2 kott) hehe, Hani (tadika kott). Hahaha. Aku sayang dorang, tapi jarang dapat jumpa. Hukhuk.


Hani (:

okay, ni cik abg aku, aku yg suh dia mms, COMELNYAA budak nie, geram aku.

ni lg satu. okay saya tak tau siapa. :p











haihhh , nampak gayanyaa aku kne menanti lama lagi untuk anak sendiri. kadang kadang aku sedih bila ada orang buang anak, dera anak, bunuh anak. Ya Allah, sedihnyaa. Kesian lah kat dorg tu, dorg tak berdosa. Kalau korang tknak anak2 tu, bagilah kat rumah kebajikan ke, takpun sekarang ni ramai nak anak tapi takdpt2. Fikirlah jauh sikit yee. Kesian budak budak tuu. *okay aku dh start tacink.,

Taknak cakap byak dah takut meleleh pulak air mata aku nie. K bye ! Wsalam.


p/s : enam.

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.