Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 1, 2011

The Best Food , to me (:

HAHA ! Bila raya nie kaan , orang semua seronok makan makan kaaan. Aku pun suka makan laa , itu sebab laa aku ni asyik mengembang je. Tapi aku pelik , berat aku tak naik naik , makan sikit berat tak turun turun. Aku musykil. Hmmm , biarkaan. HAHA ! Tapi satu benda je asyik naik, PIPI. Dulu kalau aku senyum , takdelah sampai nampak pipi aku ni naik kan, sekaraaang , derr , boleh nampak pipi aku ni naik dr bawah bijik mata aku. HAHA ! aiman aiman, pipi sape lahh kau ikut.

Haaa , aku nk citer pasal makan sekarang, dalam banyak banyak juadah raya , aku paling sukaaaaa KUAH KACANG PERUT ! Perghh sedap der. Cuba try kalau tak caya. hehe (:

Lepastu kuih yang aku paling suka sekaaaali , hmmm , TAKDE. haha ! aku tak minat sgatlah kuih raya nie.

Tapi raya tahun ni aku dah menggantikan kuih raya dengan : Chocolate dan seaweed.
HAHA ! Masa membeli makanan2 nie, mak aku lah paling pening. Aku ambik dgan muka tak bersalah. 'Laaa, org nak raya aidilfitri ni Aiman , bukannya nak christmas ke, raya Jepun ke.' Nyiahaha ! Sabar je lah kaan , lepastu aku pun pegilah ke area 'SUSHI'. Haaa , part ni paling mak aku buat muka pelik. Tapi kesah pulak aku. HAHA ! Mak aku offer tnya nak makan apa, aku belasah je lah benda2 tu.

Orang sekeliling tengok pelik jugaklah, tapi AKU TAK PEDULI. Hahahhaa !

Aku rasa benda tu lahhh THE BEST FOOD TO ME (: Aku suka, suka jelahh ! haha.



Haaa, yg ni paling aku suka. Heee (:

Pantang sikit nmpk benda cmnie, aku belasah dulu. haha !





p/s : keriangan melampau !

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.