Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

Our Date on October :)



Haai ! Salaam ! Heeeee. Sangat sangat happy sebab pagi tadi saya DATING dengan Mr Dino saya iaitu Pakcik Azri. Alhamdulillah. Dia kat Mesir, saya kat Malaysia. so how? Haha ! Ingat duduk jauh jauh takleh nak dating eks korang? Jauh jauh lagi seronok dating. Dekat SKYPE gituu. 
Dah namanya pun jauh jauh kan, macamana nak dating lagi kan, SKYPE jelaa medium kitorg nak berjumpa sekejap pun jadilaaaa. >.<
So, nak dijadikan cerita, selepas sembahnyang Subuh pagi tadi, pada 6.15 waktu Malaysia, dan beliau 12.15a.m waktu Mesir, kami pun potpetpotpet, walaupun dia je yg banyak cakap, tapi saya nak tengok muka dia pun lama lama pun. Winkwink ;) 
ILOVEYOU.

dating.hehe.:D

AzriNaqiuddin, a.k.a MR DINO busuk, thanks sebab spend time untuk saya ! Hehe. *terharuuu. Alhamdulillah


salam.

No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.