Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 19, 2011

Redha :)

Salam semuaaa :)
Hmm. Entry kali ini just nak share pasal redha.

Korang pernah tau tak , 
Allah tests who He loves most ?
Kalau tahu alhamdulillah, kalau tak let me share okay ? 

Hmm, setiap kehidupan pasti ada kegembiraan dan kesedihan yang mendatang. Tapi bila kita sedih, mesti kita cakap MASALAH. Bila apa apa sikit, BANYAKNYA MASALAH. Dulu kita pun mcmtu, but then I hold on the principe that,

Apa yang berlaku bukan MASALAH, tapi UJIAN dr Allah. Allah sedang menguji, hadapilah dengan sifat sifat mahmudah yang dikurniakan. :)

Kita memang tak layak untuk mengubah seseorang, tapi apa salahnya sekadar mengingatkan. Memang setiap manusia ada UJIAN masing masing, tapi berbeza rakan rakan :) InsyaAllah, mengadulah padaNya, Dia pasti mendengar kerana Dia takkan mengecewakan hambaNya.

Di sini akan kita selitkan,

AZRI NAQIUDDIN, Apa pun yang jadi, kita kena redha da sabar ye. Tak semua dalam hidup ini indah. Tak semua dalam percintaan ini indah. Pasti ada ujian mendatang. Ujian tu sbb Allah nak uji kekuatan ketabahan dan ingatan kita padaNya. Apa apa pun yang jadi dalam hubungan KITA, dalam kehidupan yang kita sedang lalui, sabar :) I'm here to support you because you'll always be with me when I need you. I love you because I need you. I need someone that care too much about me just like you. (: Sometimes, all the tests may come a lot in a time, but we can solve it one by one. Selesaikan satu persatu, pasti temui jalan penyelesaian, dan kita dapat fikir lebih rasional.
Saya tau awk jauh, sy jauh dr awak, tapi DISTANCE IS NOT AN OBSTACLE FOR US TO BE TOGETHER FOREVER, insyaAllah. Setiap pertemuan dan apa yang terjadi ada hikmah sayang :) Ingat janji janji kita, selalu lah doa yang terbaik. IKHLAS penting sayang. :)
InsyaAllah, doa saya dan awak selama ni termakbul, dengan izinNya. Saya selalu yakin dengan awak. Don't worry.

Truly, AIMANSUHAILAH.

To readers, thanks for reading, entry ini bukan untuk saya dan dia sahaja, tapi untuk semuaaaa sekali untuk jadi pedoman dari pengalaman saya insan tak seberapa ini. :)

Wsalam.



No comments:

Post a Comment

My photo
Love is when your ready, not because your lonely.